برگزاری پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فیتنس چلنج باشگاه‌‌های کشور به میزبانی مشهد 

پنجمن دوره مسابقات قهرمانی فیتنس چلنج باشگاه‌های کشور از یک تا چهارم اسفندماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فیتنس چلنج باشگاه‌های کشور در دو بخش آقایان و بانوان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو سطح طلایی و نقره‌ای به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بدین ترتیب و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت کنندگان و ورزشکاران نهایتا تا روز شنبه هفته آینده (۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲) فرصت دارند تا جهت ثبت نام اقدام کنند.

سید سعید سیدزادگان حلاج رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با اشاره به اینکه افرادی از همه سلیقه‌ها در هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی به صورت ید واحده فعالیت می‌کنند، گفت: تمام کمیته تخصصی هیات بدنسازی خراسان رضوی از میان ورزشکاران و بدنسازان انتخاب شده و تنها کمیته انضباطی است که از افراد متخصص در مبانی حقوقی تشکیل شده که در هیات بدنسازی حضور دارند.

او افزود: شورای راهبردی هیات بدنسازی متشکل از ۱۳ نفر انتخاب شدند که حدود ۷۰ درصد از اختیارات رئیس هیات را دارند. این شورا برای امور راهبردی و انجام برخی ارزیابی ها، شرح وظایفی دارند. به دنبال آن هستیم به کمک این شورا، خرد جمعی مدنظر قرار گیرد نه نظر شخصی.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: شورای فرهنگی در کنار کمیته فرهنگی تشکیل شده است که از طیف‌های مختلف در آن حضور دارند و بخش عمده آنان هم چهره‌های ورزشی هستند و در حوزه فرهنگی فعالیت‌های شایسته‌ای داشته اند.

سیدزادگان حلاج گفت: هیات بدنسازی بیشترین جامعه ورزشی را در بر گرفته و ۷۸ درصد از آمار کل جوامع ورزشی را تشکیل می‌دهد. در مشهد الرضا بیش از ۱۵۰۰ باشگاه ورزشی بدنسازی داریم که البته برخی به صورت غیر مجوز فعالیت می‌کنند، اما در صدد هستیم مقررات اخذ مجوز باشگاه‌ها را تسهیل کنیم.

او افزود: به طور میانگین روزانه در هریک از باشگاه‌های بدنسازی مشهد بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر خانم و آقا در حوزه این ورزش فعالیت می‌کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در طول یک سال گذشته از بهمن ۱۴۰۱ تا به امروز ۲۲ مسابقه استانی در رشته‌های مختلف بدنسازی در سطح استان برگزار کرده ایم که ۲۴۱۰ نفر آقا و ۵۷۲ نفر خانم و جمعا ۲۹۸۲ نفر در این مسابقات شرکت کردند

وی افزود: در طول یکسال گذشته ۶ نفر از ورزشکاران بدنسازی استان به مسابقات جهانی اعزام شدند که این اعزام‌ها در دو نوبت صورت پذیرفت و موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۵ مدال نقره نقره و ۱ مدال برنز شده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.